Уроци на трети курс
4 posters
Страница 1 от 1
Уроци на трети курс
Много ли сте големи, а?
Елена Николаевна- дир. на Хогуортс, пр-л по ЗсЧи; р-л на Слидерин
- Брой мнения : 617
Дата на регистрация : 19.08.2010
Местожителство : На прага между мечтите и реалността.
Re: Уроци на трети курс
Първи урок
Сняг, киша, вода, лед.
Брр.. Ужас. Не си беше за високи токове, но точно такива се чуваха по заледената повърхност на двора на Хогуортс. И не чии, а именно тези на една от най-властните жени в магическия свят - Елена Николаевна. Връщайки се от поредната "проверка" на пазачите, тя оглеждаше растителността, сгушила се под бялата постеля. Вятърът си играеше с дългата ѝ гарвановочерна коса, а сините ѝ очи бродеха из неизвестното.
Не след дълго, ослепителната брюнетка се сети, че има урок с третокурсниците. Всъщност, нямаше какво да се сеща, тя го знаеше, но най-накрая реши да отиде. При това тъкмо навреме. Тракането на обувките ѝ по паркета се сля с биенето на звънеца. С бърза крачка, Елена влезе в класната стая, която беше необичайно тиха. Погледна учениците, които я следяха със страхопочитание, и се настани зад катедрата. Тропна с магическата си пръчка по дъската и на нея се изписа заглавието "Черни изкуства.
- Днес няма да правим преговор - чуха се радостни откликвания и въздишки на облекчение. - Сметнах, че това е пълно губене на време. Започваме с новия раздел, а именно черните изкуства и магии. Още в първи курс започнахме кратко въведение в тях, но тази година ще ги изучим подробно. Черните изкуства са възникнали преди хиляди години, никой не знае точно колко. Въпросът е в намеренията на магъосника, които определят целите, а не в цвета на магиите. Сама по себе си черната магия не е задължително да е по-лоша от другите магии. Поначало този цвят от магическия спектър се отнася до сила и контрол- сила да се правят неща, сила да се контролира света и сила да доминираш над другите. Но както оръжията могат да бъдат използвани и за агресия, и за защита, така и черната миагия носи цвета и на предпазването. Въпреки всичко обаче, когато хората говорят за черна магия и за творци на тъмните сили, те говорят за магията, която се използва за егоистични цели и която не е в полза на другите. В случая става въпрос за доминирането и манипулирането на хората против тяхното желание, в карането им да правят нещо против волята си, да работят в интерес на някой друг, умишлено да вредят на останалите, в заплашването, потискането или отнемането на силата им - всичко това са практики на творците на черните сили. Истинските магове по дефиниция не използват магията по този начин. Една от най-древните и широко разпространени форми на черната магия е образната магия, при която се прави рисунка, глинен или восъчен модел на жертвата, които се повреждат или унищожават. Всяка вреда, нанесена на модела, сполетявала и самата жертва. В древна Индия, Персия, Африка, Египет и Европа масово се срещали такива восъчни фигурки, тъй като лесно се правели и можели да се унищожат чрез стопяване, метод, който карал жертвата да залинее и умре. Друга форма на черната магия е така наречената некромантия, при която се извикват духовете на мъртвите за консултация. Това става по време на сеанс, в който медиумът изпада в транс, позволявайки временно на духовете да използват тялото му и да говорят чрез неговите устни. Най-често това се случва по молба на жив близък, който иска да зададе някакъв въпрос на покойника или просто да се увери, че в задгробния му живот всичко е наред.
Когато спря, красавицата съзря блестящите очи на децата, които сякаш жадуваха за още и още. Не искаха тя да спира, но урокът малко по малко приключи. Звънецът удари за втори път през последния астрономически час, но никой не посмя и гъг да каже, защото Лена не ги беше освободила, а те бяха свидетели на това какви можеха да бъдат последиците.
- Домашното за следващия път е: направете кратко проучване за това как по друг начин може да се използва черната магия. Свободни сте!
*Мисля, че няма защо да казвам, че роу плеят е задължителен и ще се оценява.
Последната промяна е направена от Елена Николаевна на Сря Дек 29, 2010 9:35 am; мнението е било променяно общо 1 път
Елена Николаевна- дир. на Хогуортс, пр-л по ЗсЧи; р-л на Слидерин
- Брой мнения : 617
Дата на регистрация : 19.08.2010
Местожителство : На прага между мечтите и реалността.
Re: Уроци на трети курс
Белия сняг се сипеше бавно, на парцали, а Франк, за разлика от всяко щураво хлапе в това училище, не бе във възторг от този факт.
По цял ден киснеше в мрачната обща стая взирайки се през замъгления от студа прозорец. Гледаше как съучениците му играеха върху снега, целеха се с топки и правеха прекрастни снежни ангели. А, той? Тихичко си стоеше в спалнята и четеше поредната прашна книга, взета от библиотеката, за магии.
Затвори червената корица и тя избълва дебел облак прах. Скочи от леглото пъргаво и погледна програмата на скавчето до себе си.
"2-ри час:ЗСЧИ" прочете той и изпуфка. Днес хич не му беше до учене.Тътрейки малките си крачета се добра до калните си обувки и смачканата мантия, небрежно захвърлени в другия край на стаята. Бързо ги облече и тръгна към стаята по ЗСЧИ.В нея децата вече се тълпяха в нея и весела глъчка цареше.Франк мрачно се добра до последния чин в третата редица. Сложи дебелите учебници на стола до себе си, за да се подсигури, че никой няма да му се натрапи.В стаята влезе висока млада жена, със стегната изправена вигура, а гарвановочерната й коса се вееше свободно зад гъбра й. Настана тишина и децата започнаха да си заемат тихичко местата си.Дамата съобщи, че днес няма да преговарят и учениците се уживиха. Тя призна, че за нея това е пълно губене на време и всички присъстващи бяха на същото мнение.Днес трети курс започваха нов раздел, а той бе: черни изкуства и магии.Те са възникнали преди хиляди години, но никой не знае кога.
Не магията определя цвета й, а намеренията на магьосника. Да, това звучи като мъдра сентенция.
-Въпреки всичко обаче, когато хората говорят за черна магия и за творци на тъмните сили, те говорят за магията, която се използва за егоистични цели и която не е в полза на другите. В случая става въпрос за доминирането и манипулирането на хората против тяхното желание, в карането им да правят нещо против волята си, да работят в интерес на някой друг, умишлено да вредят на останалите, в заплашването, потискането или отнемането на силата им - всичко това са практики на творците на черните сили-говореше учителката, а край нея се чуваше само драскането на перата върху пергаментите
Такива методи се срещали в Европа, Африка, Египет, Персия и Индия.Звънеца изби.Всички бяха застинали на местата си. Едно момче от Грифиндор пред Франк подскочи, но момичето до него от Рейвънк.fw го дръпна рязко на мястото му в лек пристъп на паника.Никой не смееше и да гъкне, защото знаеха какви ще са последиците.
По цял ден киснеше в мрачната обща стая взирайки се през замъгления от студа прозорец. Гледаше как съучениците му играеха върху снега, целеха се с топки и правеха прекрастни снежни ангели. А, той? Тихичко си стоеше в спалнята и четеше поредната прашна книга, взета от библиотеката, за магии.
Затвори червената корица и тя избълва дебел облак прах. Скочи от леглото пъргаво и погледна програмата на скавчето до себе си.
"2-ри час:ЗСЧИ" прочете той и изпуфка. Днес хич не му беше до учене.Тътрейки малките си крачета се добра до калните си обувки и смачканата мантия, небрежно захвърлени в другия край на стаята. Бързо ги облече и тръгна към стаята по ЗСЧИ.В нея децата вече се тълпяха в нея и весела глъчка цареше.Франк мрачно се добра до последния чин в третата редица. Сложи дебелите учебници на стола до себе си, за да се подсигури, че никой няма да му се натрапи.В стаята влезе висока млада жена, със стегната изправена вигура, а гарвановочерната й коса се вееше свободно зад гъбра й. Настана тишина и децата започнаха да си заемат тихичко местата си.Дамата съобщи, че днес няма да преговарят и учениците се уживиха. Тя призна, че за нея това е пълно губене на време и всички присъстващи бяха на същото мнение.Днес трети курс започваха нов раздел, а той бе: черни изкуства и магии.Те са възникнали преди хиляди години, но никой не знае кога.
Не магията определя цвета й, а намеренията на магьосника. Да, това звучи като мъдра сентенция.
-Въпреки всичко обаче, когато хората говорят за черна магия и за творци на тъмните сили, те говорят за магията, която се използва за егоистични цели и която не е в полза на другите. В случая става въпрос за доминирането и манипулирането на хората против тяхното желание, в карането им да правят нещо против волята си, да работят в интерес на някой друг, умишлено да вредят на останалите, в заплашването, потискането или отнемането на силата им - всичко това са практики на творците на черните сили-говореше учителката, а край нея се чуваше само драскането на перата върху пергаментите
Такива методи се срещали в Европа, Африка, Египет, Персия и Индия.Звънеца изби.Всички бяха застинали на местата си. Едно момче от Грифиндор пред Франк подскочи, но момичето до него от Рейвънк.fw го дръпна рязко на мястото му в лек пристъп на паника.Никой не смееше и да гъкне, защото знаеха какви ще са последиците.
Франк Лемъни- Рейвънклоу, Трети курс
- Брой мнения : 13
Дата на регистрация : 27.12.2010
Re: Уроци на трети курс
Аксел много се вълнуваше за първият си час тази учебна година.По програма се очертаваше силен снеговалеж, а средната температура да е около 2 градуса, докато в програмата на Слидеринецът се учертава час по Защита Срещу Черните Изкуства.Навън наистина бе някакъв ад.Снегът се сипеше като, че ли беше омагьосан.За броени минути, той покри всяка останала залена тревица.Тези атмосферни условия значеха само едно-Люта Зима.На това и се надяваше момчето.То бе родено през зимата и когато имаше студена зима се чувстваше щасливо и много по умно.За разлика от дворът, във коридорите на училището нямаше сняг и бе 22 градуса.Това че имаше много ученици и постоянно се движеха по етажите, допълнително сгряваше коридорите.Стаята в която щеше да се проведе урокът по Защита Срещу Черните Изкуства бе на първи етаж.Докато ходеше по коридори към класната стая, момчето свали раницата си за да провери дали си е взел учебника.Указа се, че го е взел и продължи към класната стая.
Щом пристигна, момчето побърза да влезе, защото си мислеше, че е закъсняло, но грешеше.Във класната стая имаше ученици без учител.Аксел седна в средната редица на вторият чин, защото искаше да е по-напред, за да чува по-добре.Стаята не бе особено голяма, но имаше доста прозорци които я усветяваха, а и през тях можеше да се наблюдава снегът който продължаваше да вали.Когато учителката влезе, се указа, че това е и ръководителя на неговият дом, а именно Слидерин.Госпожата влезе и се представи.Всички ученици очакваха прегора с нетърпение, защото през ваканцията бяха позабравили някой неща.Обаче госпожица Николаевна ги изненада с това, че няма да правим преговор, а минаваме директно на материала за 3 курс.Този урок щеше да е първият урок от новият раздел"Черни Магии".Професорката веднага започна започна да обяснява накой интересни факти за Черната Магия.Едно от тези неща бе"Въпросът е в намеренията на магъосника, които определят целите, а не в цвета на магиите", това прозвуча точно като някоя срата мъдрост и си бе така все пак Черните Магии са възникнали преди около хиляда години.След това госпожата продължи да обяснява за черната магия.Спомена за овсъчните фигури върху които древните магьосници са тествали своите нови магии.Друг интересен факт бе това, че черната магия служи не само за атака и нанасяне на серионзни поръжения, а служи и за защита.Обаче тези неща бледнееха пред некромантията.Котато училтеката разказваше за това момчето бе на седмото небе, изобщо целият урок бе невероятно интересен и лично Аксел неисашкасе да си тръгва.Професорката даде домашното и освободи всички третокурсници.
Щом пристигна, момчето побърза да влезе, защото си мислеше, че е закъсняло, но грешеше.Във класната стая имаше ученици без учител.Аксел седна в средната редица на вторият чин, защото искаше да е по-напред, за да чува по-добре.Стаята не бе особено голяма, но имаше доста прозорци които я усветяваха, а и през тях можеше да се наблюдава снегът който продължаваше да вали.Когато учителката влезе, се указа, че това е и ръководителя на неговият дом, а именно Слидерин.Госпожата влезе и се представи.Всички ученици очакваха прегора с нетърпение, защото през ваканцията бяха позабравили някой неща.Обаче госпожица Николаевна ги изненада с това, че няма да правим преговор, а минаваме директно на материала за 3 курс.Този урок щеше да е първият урок от новият раздел"Черни Магии".Професорката веднага започна започна да обяснява накой интересни факти за Черната Магия.Едно от тези неща бе"Въпросът е в намеренията на магъосника, които определят целите, а не в цвета на магиите", това прозвуча точно като някоя срата мъдрост и си бе така все пак Черните Магии са възникнали преди около хиляда години.След това госпожата продължи да обяснява за черната магия.Спомена за овсъчните фигури върху които древните магьосници са тествали своите нови магии.Друг интересен факт бе това, че черната магия служи не само за атака и нанасяне на серионзни поръжения, а служи и за защита.Обаче тези неща бледнееха пред некромантията.Котато училтеката разказваше за това момчето бе на седмото небе, изобщо целият урок бе невероятно интересен и лично Аксел неисашкасе да си тръгва.Професорката даде домашното и освободи всички третокурсници.
Аксел Нойройтер- Слидерин, Трети Курс
- Брой мнения : 50
Дата на регистрация : 27.12.2010
Re: Уроци на трети курс
Имах Защита срещу Черните изкуства.Кабинетът беше на първият етаж,а аз бях на на шестия етаж.Гледах през един от прозорците и рисувах върху един лист.Бях си взела купчина бели листи от Лондон и няколко молива.Погледнах часовника на ръката си и видях,че наближата време на следващият ми час.Какъв късмет имах само,оставаха пет минути до края на междучасието,а аз бях на шестия етаж.Набързо прибрах листа и молива във чантата и се стрелнах към стълбите.Косата ми се вееше назад,защото тичах.Подхлъзнах се по стълбите,но успях да запазя равновесие и макрая благополучно пристигнах пред стаята.Оставаха две минути до началото на часа.Помислих си,че съм закъсняла и плахо отворих вратата.Влязох в стаята и видях,че тък има само ученици.Намерих си едно свободно място на последния чин на редицата до прозореца.Звънецът би,вратата се отвори и вътре влезе жена.Висока,стройна със черна коса.След секунди всички вче бяха заели местата си и мълчаха.Професорката седна зад катедрата и ни каза,че започваме направо със новите уроци.Настабих се удобно на чина,извадих един пергамент,мастило и перо и започнах да си водя записки.Бях леко нервна и притеснена,защото лятото не бях бутвала учебниците по Защита срещу Черните изкуства и почти нищо не помнех от теорията.Знаех всяка магия,но нищо друго.Пред мен седеше момче,което през цялото време се въртеше и това ме изнерви още повече.Огледах стаята и видях много различни физиономии.Някой се бяха заслушали и сякаш се бяха пренесли във друг свят и си представяха всяка една дума на професор Николаевна.Други пък само седехя на чина и гледаха с празен поглед,сякаш всеки момент ще паднат на чина и ще заспят.Аз бях от третият тип хора.Тези,на които им е интересно,но предпочитат правенето на магии.Да,беше ми ясно,че и теория ще учим,но бях привърженик на правенето на магии,но няма значение.Погледнах отново към госпожата и вниманието ми се привлече.Професорката разказваше:
- Една от най-древните и широко разпространени
форми на черната магия е образната магия, при която се прави рисунка,
глинен или восъчен модел на жертвата, които се повреждат или унищожават.
Всяка вреда, нанесена на модела, сполетявала и самата жертва. В древна
Индия, Персия, Африка, Египет и Европа масово се срещали такива восъчни
фигурки, тъй като лесно се правели и можели да се унищожат чрез
стопяване, метод, който карал жертвата да залинее и умре. - Тези думи бяха привлекни вниманието ми.Слушах внимателно до края на часа и след като би звънецът всички още си стояхме по местата.Професорката ни даде домашно и след като ни освободи си прибрах нещата в чантата и излязох от стаята.
- Една от най-древните и широко разпространени
форми на черната магия е образната магия, при която се прави рисунка,
глинен или восъчен модел на жертвата, които се повреждат или унищожават.
Всяка вреда, нанесена на модела, сполетявала и самата жертва. В древна
Индия, Персия, Африка, Египет и Европа масово се срещали такива восъчни
фигурки, тъй като лесно се правели и можели да се унищожат чрез
стопяване, метод, който карал жертвата да залинее и умре. - Тези думи бяха привлекни вниманието ми.Слушах внимателно до края на часа и след като би звънецът всички още си стояхме по местата.Професорката ни даде домашно и след като ни освободи си прибрах нещата в чантата и излязох от стаята.
Ариана Ууп- Хафълпаф, Трети курс
- Брой мнения : 86
Дата на регистрация : 30.12.2010
Местожителство : Somewheree...
Similar topics
» Уроци на шести курс
» Уроци на седми курс
» Герои на Трети курс
» Уроци на четвърти курс
» Уроци на пети курс
» Уроци на седми курс
» Герои на Трети курс
» Уроци на четвърти курс
» Уроци на пети курс
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|
Вто Авг 16, 2011 9:01 am by Елена Николаевна
» Вътрешният двор
Вто Авг 16, 2011 9:00 am by Елена Николаевна
» Дървото на сезоните
Вто Авг 16, 2011 8:57 am by Елена Николаевна
» Закътаните заснежени места
Вто Авг 16, 2011 8:56 am by Елена Николаевна
» Герои на Първи курс
Чет Юли 21, 2011 9:28 am by Нериса Ланистър
» Герои на Шести Курс
Пет Юли 08, 2011 10:23 am by Елена Николаевна
» Домът на семейство Розие
Съб Юли 02, 2011 8:51 am by Алис Розие
» Герои на възрастните
Сря Юни 29, 2011 1:55 pm by Алис Розие
» Герои на преподавателите
Пет Юни 24, 2011 3:35 pm by Gabriel Riddle
» Клуб "Naked Stereo"
Чет Юни 23, 2011 4:47 pm by Никита Алексеевич